27.6 C
Αθήνα
Σάββατο, 25 Μαΐου 2024, 14:02
ΥΓΕΙΑ

10 επιτακτικοί λόγοι για να αποφύγετε τη γλουτένη

10 επιτακτικοί λόγοι για να αποφύγετε τη γλουτένη.. Συχνά που βρίσκεται στο σιτάρι, τη σίκαλη, το κριθάρι και μια ποικιλία άλλων συναφών προϊόντων δημητριακών, η γλουτένη είναι ένας συλλογικός όρος για μια ποικιλία πρωτεϊνών, ειδικά προλαμίνες. Δεδομένου ότι αυτές οι πρωτεΐνες γλουτένης είναι εξαιρετικά ελαστικές, οι κόκκοι που περιέχουν γλουτένη είναι πολύ κατάλληλοι για ψήσιμο. Ωστόσο, για πολλούς ανθρώπους, μια δίαιτα που περιέχει γλουτένη μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τη συνολική υγεία τους.

Εδώ είναι 10 επιτακτικοί λόγοι για τους οποίους πρέπει να αποφύγετε τη γλουτένη και να κάνετε τη μετάβαση σε μια δίαιτα χωρίς γλουτένη.

Μια δίαιτα χωρίς γλουτένη είναι ευεργετική για όσους έχουν ευαισθησία στη γλουτένη και άλλες παθήσεις.  Τα άτομα με ευαισθησία στη γλουτένη , δυσανεξία στο σιτάρι, αλλεργίες στο σιτάρι και άλλες πεπτικές παθήσεις είναι εκείνα που δεν μπορούν να αφομοιώσουν σωστά τη γλουτένη για διάφορους λόγους υγείας. Μπορεί να υποφέρουν από εντερική δυσφορία και άλλα συμπτώματα όταν καταναλώνουν γλουτένη.

Μια δίαιτα χωρίς γλουτένη μπορεί να υποστηρίξει την υγιή καρδιαγγειακή λειτουργία.  Τα περισσότερα τρόφιμα χωρίς γλουτένη μπορούν συχνά να σας βοηθήσουν να διατηρήσετε υγιή επίπεδα χοληστερόλης που βρίσκονται ήδη εντός των φυσιολογικών ορίων. Έτσι, η κατανάλωση μιας δίαιτας χωρίς γλουτένη μπορεί να υποστηρίξει σημαντικά τη συνολική καρδιαγγειακή σας υγεία.

Μια δίαιτα χωρίς γλουτένη μπορεί να υποστηρίξει την υγιή πεπτική λειτουργία.  Τα άτομα με παθήσεις που σχετίζονται με τη γλουτένη μπορεί να εμφανίσουν μια σειρά από συμπτώματα όταν τρώνε τροφές που περιέχουν γλουτένη, όπως φούσκωμα, κοιλιακό άλγος και δυσκοιλιότητα. Σε αυτή την περίπτωση, μια δίαιτα χωρίς γλουτένη μπορεί να είναι απαραίτητη για να λειτουργήσει το πεπτικό σύστημα όσο το δυνατόν καλύτερα.

Μια δίαιτα χωρίς γλουτένη μπορεί να υποστηρίξει την υγιή γνωστική λειτουργία.  Για μερικούς ανθρώπους, η κατανάλωση γλουτένης μπορεί να οδηγήσει σε δυσαπορρόφηση βασικών θρεπτικών συστατικών για τη γνωστική λειτουργία , όπως ο σίδηρος, το φυλλικό οξύ, τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα και η βιταμίνη Β12. Μια ανεπάρκεια σε αυτά τα ζωτικά θρεπτικά συστατικά μπορεί να οδηγήσει σε κακή γνωστική λειτουργία. Η κατανάλωση μιας δίαιτας χωρίς γλουτένη μπορεί να σας βοηθήσει να διασφαλίσετε ότι λαμβάνετε όλα τα σημαντικά θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται ο εγκέφαλός σας για να λειτουργεί σωστά.

Μια δίαιτα χωρίς γλουτένη μπορεί να υποστηρίξει υγιή επίπεδα ενέργειας.  Μερικοί άνθρωποι μπορεί να βιώνουν περιστασιακά αισθήματα ψυχικής φορολογίας και κόπωσης όταν καταναλώνουν γλουτένη, ακόμα και όταν είναι καλά ξεκούραστοι. Εν τω μεταξύ, κλινικές μελέτες έχουν αναφέρει ότι όσοι ακολουθούν μια δίαιτα χωρίς γλουτένη έχουν βέλτιστα επίπεδα ενέργειας και αθλητικές επιδόσεις, καθώς και βελτιωμένη συνολική υγεία και ευεξία.

Μια δίαιτα χωρίς γλουτένη μπορεί να υποστηρίξει την υγιή λειτουργία και την κινητικότητα των αρθρώσεων.  Η τακτική ενσωμάτωση τροφίμων χωρίς γλουτένη, όπως πλιγούρι βρώμης, φρούτα και λαχανικά, στην καθημερινή σας πρωινή ρουτίνα μπορεί να υποστηρίξει την υγιή λειτουργία των αρθρώσεων και τη βέλτιστη κινητικότητα των αρθρώσεων.

Μια δίαιτα χωρίς γλουτένη μπορεί να υποστηρίξει λογικά σχέδια διαχείρισης βάρους.  Μια δίαιτα γεμάτη τροφές χωρίς γλουτένη –όπως γαλακτοκομικά προϊόντα με χαμηλά λιπαρά, υγιεινές πρωτεΐνες, φρούτα και λαχανικά– μπορεί να σας βοηθήσει να επιτύχετε τους λογικούς σας στόχους διαχείρισης βάρους, ειδικά όταν συνδυάζεται με μια καλά ισορροπημένη διατροφή και τακτική άσκηση.

Μια δίαιτα χωρίς γλουτένη μπορεί φυσικά να ανεβάσει τη διάθεσή σας.  Για μερικούς ανθρώπους, η κατανάλωση τροφής που περιέχει γλουτένη μπορεί να οδηγήσει σε ορμονικές ανισορροπίες που μπορεί να επηρεάσουν αρνητικά τη διάθεσή σας. Η μετάβαση σε μια δίαιτα χωρίς γλουτένη μπορεί να κάνει θαύματα για να ανεβάσει φυσικά τη διάθεσή σας.

Μια δίαιτα χωρίς γλουτένη μπορεί να σας βοηθήσει να αποφύγετε τα επεξεργασμένα τρόφιμα.  Δεδομένου ότι η γλουτένη χρησιμοποιείται συχνά ως πυκνωτικό ή σταθεροποιητής στην εμπορική παραγωγή τροφίμων, μπορεί συχνά να βρεθεί σε διάφορα επεξεργασμένα κρέατα και προϊόντα με βάση τα δημητριακά, καθώς και σε ορισμένες σάλτσες, σάλτσες, ζωμούς, μείγματα μπαχαρικών, μπισκότα, κράκερ, αρτοσκευάσματα. κι αλλα. Αυτό σημαίνει ότι ακολουθώντας έναν τρόπο ζωής χωρίς γλουτένη μπορεί, με τη σειρά του, να σας βοηθήσει να περιορίσετε ή ακόμα και να αποφύγετε εντελώς την κατανάλωση επεξεργασμένων τροφίμων.

Μια δίαιτα χωρίς γλουτένη μπορεί να ανοίξει άλλες διατροφικές επιλογές.  Ο περιορισμός της διατροφής σας σε τρόφιμα που δεν περιέχουν γλουτένη μπορεί να απαιτεί λίγη δημιουργικότητα. Αντί να επιλέγετε βασικές επιλογές τροφίμων, μπορείτε να επιλέξετε άλλες υγιεινές εναλλακτικές λύσεις χωρίς γλουτένη. Αυτό μπορεί ακόμη και να σας επιτρέψει να δοκιμάσετε νέα τρόφιμα που δεν θα είχατε σκεφτεί ποτέ πριν.

Οι απόψεις που εκφράζονται σε αυτό το άρθρο ενδέχεται να μην αντιπροσωπεύουν τις επίσημες απόψεις του ιστολογίου μας.. Το  nikolaosanaximandros , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους.

nikolaosanaximandros.gr

Επισκεφτείτε το κανάλι μου στο youtube αν ψάχνετε πραγματικά να βρείτε την αλήθεια… Η Ενημέρωση που δεν θα ακούσετε ποτέ από τα κυρίαρχα ΜΜΕ… Υποστηρίξτε αυτόν τον αγώνα με την εγγραφή, τα κόσμια σχόλια και τα λάικ σας…

Advertisement

Σχετικές αναρτήσεις

Παιδικά εμβόλια και αυτισμός: Τα πράγματα έχουν ξεφύγει από τον έλεγχο

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΑΝΑΞΙΜΑΝΔΡΟΣ

Υπάρχουν ιοί;

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΑΝΑΞΙΜΑΝΔΡΟΣ

Είναι κορυφαίος και το απαιτεί….

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΑΝΑΞΙΜΑΝΔΡΟΣ