30.1 C
Αθήνα
Κυριακή, 14 Ιουλίου 2024, 7:51
ΔΙΕΘΝΗ

Η Ρωσία μπλοκάρει ert, mega, skai, proto thema-Χαστούκι σε 81 ευρωπαϊκά πρακτορεία

Η Ρωσία μπλοκάρει ert, mega, skai, proto thema-Χαστούκι σε 81 ευρωπαϊκά πρακτορεία… Και αυτό ως απάντηση/αντίποινα για το κλείσιμο από τις χώρες της δύσης των δικών της ειδησεογραφικών πρακτορείων, όπως το RT το TASS το SPUTNIK και άλλων…

Η κατρακύλα της Ευρώπης σε ότι αφορά την ελευθερία του τύπου , είναι ουσιαστικά ελεύθερη πτώση προς την δικτατορία , την απολυταρχία και την  χειραγώγηση. Πάνω από 85 χρόνια απ’ την εποχή των ΝΑΖΙ , η Ευρώπη μοιάζει να είναι πλασμένη απ’ τον ίδιο πηλό που φτιάχτηκε ο Γκαίμπελς και τόσα άλλα ΝΑΖΙ καθάρματα! Π.Δ

Το Κρεμλίνο απέκλεισε την πρόσβαση εντός της Ρωσίας σε 81 ευρωπαϊκά πρακτορεία ειδήσεων ως αντίποινα για την απαγόρευση της ΕΕ κατά τεσσάρων κρατικών μέσων ενημέρωσης, όπωςανακοίνωσε την Τρίτη 25/6 το υπουργείο Εξωτερικών της χώρας

όπως ανακοίνωσε την Τρίτη 25/6 το υπουργείο Εξωτερικών της χώρας

Ηχηρή» είναι η απάντηση της Ρωσίας στα ευρωπαϊκά δημοσιογραφικά πρακτορεία μετά τον αποκλεισμό κορυφαίων ρωσικών ΜΜΕ από τη Δύση που προηγήθηκε, με το πρόσχημα της «προπαγάνδας».

Ειδικότερα, το Κρεμλίνο απέκλεισε την πρόσβαση εντός της Ρωσίας σε 81 ευρωπαϊκά πρακτορεία ειδήσεων ως αντίποινα για την απαγόρευση της ΕΕ κατά τεσσάρων κρατικών μέσων ενημέρωσης, όπωςανακοίνωσε την Τρίτη 25/6 το υπουργείο Εξωτερικών της χώρας.
Στην «μαύρη» λίστα της χώρας υπάρχει και ελληνική… παρουσία όπως θα δείτε παρακάτω, καθώς περιλαμβάνονται οι ηλεκτρονικές σελίδες της ΕΡΤ, του ΣΚΑΙ, Mega και του «Πρώτου θέματος».

Η λίστα από το Υπουργείο Εξωτερικών της Ρωσίας:

11111.PNG

«Εκτός» Ρωσίας Politico, Der Spiegel, Le Monde

Ο κατάλογος περιλαμβάνει τη γαλλική υπηρεσία ειδήσεων AFP, τα γερμανικά πρακτορεία Der Spiegel και FAZ και τους ιταλικούς και ισπανικούς δημόσιους ραδιοτηλεοπτικούς φορείς Rai και RTVE.
Μεταξύ των ξένων μέσων που θα έχουν περιορισμένη πρόσβαση στη Ρωσική Ομοσπονδία είναι τα γερμανικά Zeit, Frankfurter Allgemeine Zeitung, η ισπανική El País, η ιταλική La Stampa, η La Repubblica, η γαλλική Le Monde, η Liberation, καθώς και οι πανευρωπαϊκό Politico και EUobserver.


«Εάν αρθούν οι περιορισμοί στα ρωσικά μέσα ενημέρωσης, η ρωσική πλευρά θα επανεξετάσει επίσης την απόφασή της σε σχέση με τους αναφερόμενους φορείς εκμετάλλευσης μέσων», αναφέρεται στην ανακοίνωση.
Τον περασμένο μήνα, η ΕΕ απαγόρευσε, όπως είπε, τέσσερα δίκτυα που συνδέονται με το Κρεμλίνο, μεταξύ των οποίων το Voice of Europe, το πρακτορείο ειδήσεων RIA και οι εφημερίδες Izvestia και Rossiyskaya Gazeta.
Τα τέσσερα πρακτορεία που περιλαμβάνονται στη λίστα της μπλοκαρίστηκαν λόγω του ότι ήταν «υπό τον μόνιμο άμεσο ή έμμεσο έλεγχο» της Ρωσίας και συνέβαλαν στην υποστήριξη της παράνομης εισβολής της στην Ουκρανία, ανέφερε το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο σε δήλωση στις 17 Μαΐου, σε έναν πρωτοφανή, δημοκρατικό κατήφορο της ΕΕ.

Ενώ η RIA, η Izvestia και η Rossiyskaya Gazeta είναι γνωστό ότι ανήκουν τουλάχιστον εν μέρει στο ρωσικό κράτος, η ολλανδική Voice of Europe έγινε το επίκεντρο μιας επιχείρησης κατά της παραπληροφόρησης μετά το Russiagate – μια εκτεταμένη έρευνα για βουλευτές σε όλη την Ευρώπη που φέρεται να έχουν «χρηματιστει για τη διακίνηση της προπαγάνδας του Κρεμλίνου» αναφορικά με τον πόλεμο.

Τι είχε προηγηθεί 

Αντιδημοκρατικός κατήφορος της ΕΕ: Γεγονός το «μαύρο» στο Ria Novosti και άλλα 3 ρωσικά ΜΜΕ – Εμμονής συνέχεια

Όπως ανέφερε νωρίτερα αυτόν τον μήνα το ΒΝ, τον μόνιμο αντιδημοκρατικό της κατήφορο επιμένει η ΕΕ, το Συμβούλιο της οποίας ανακοίνωσε την Παρασκευή (17/5) ότι αποφάσισε να απαγορεύσει τις ραδιοτηλεοπτικές δραστηριότητες εντός ΕΕ τεσσάρων ακόμη συνδεδεμένων με τη Ρωσία μέσων μαζικής ενημέρωσης.

«Το Συμβούλιο αποφάσισε να αναστείλει τις ραδιοτηλεοπτικές δραστηριότητες στην Ευρωπαϊκή Ένωση τεσσάρων πρόσθετων μέσων ενημέρωσης που διαδίδουν και υποστηρίζουν τη ρωσική προπαγάνδα και τον επιθετικό πόλεμο κατά της Ουκρανίας: Voice of Europe, RIA Novosti, Izvestia και Rossiyskaya Gazeta.
Αυτά τα μέσα ενημέρωσης βρίσκονται υπό τον μόνιμο άμεσο ή έμμεσο έλεγχο της ηγεσίας της Ρωσικής Ομοσπονδίας και υπήρξαν ουσιαστικά και καθοριστικά για την προώθηση και την υποστήριξη του επιθετικού πολέμου της Ρωσίας κατά της Ουκρανίας και για την αποσταθεροποίηση των γειτονικών της χωρών», επισημαίνεται στην προκλητική ανακοίνωση του Συμβουλίου της ΕΕ.

Περιορισμοί

Επισημαίνει ότι σύμφωνα με τον Χάρτη των Θεμελιωδών Δικαιωμάτων, τα μέτρα που συμφωνήθηκαν δεν θα εμποδίσουν αυτά τα τέσσερα μέσα ενημέρωσης και το προσωπικό τους να ασκούν δραστηριότητες στην ΕΕ εκτός των ραδιοτηλεοπτικών εκπομπών, π.χ. έρευνα και συνεντεύξεις.

«Η Ρωσική Ομοσπονδία έχει συμμετάσχει σε μια συστηματική, διεθνή εκστρατεία χειραγώγησης των μέσων ενημέρωσης και πληροφοριών, παρέμβασης και σοβαρής διαστρέβλωσης των γεγονότων, προκειμένου να δικαιολογήσει και να υποστηρίξει την πλήρη επιθετικότητά της κατά της Ουκρανίας και να ενισχύσει τη στρατηγική της για αποσταθεροποίηση των γειτονικών της χωρών, και της ΕΕ και των κρατών μελών της.

Ειδικότερα, οι δραστηριότητες προπαγάνδας, χειραγώγησης πληροφοριών και παρέμβασης έχουν επανειλημμένα και με συνέπεια στοχεύσει το ουκρανικό κράτος και τις αρχές του, τους Ουκρανούς πολίτες, καθώς και τα ευρωπαϊκά πολιτικά κόμματα, ειδικά κατά τις προεκλογικές περιόδους, καθώς και την κοινωνία των πολιτών, τους αιτούντες άσυλο, ρωσικές εθνικές μειονότητες, τις μειονότητες των φύλων και τη λειτουργία των δημοκρατικών θεσμών στην ΕΕ και στα κράτη μέλη της», τονίζει η ανακοίνωση του Συμβουλίου.

Κατάλογος των μέσων ενημέρωσης των κρατών μελών της ΕΕ και των πανευρωπαϊκών φορέων εκμετάλλευσης μέσων ενημέρωσης για τους οποίους εισάγονται αντίμετρα για τον περιορισμό της εκπομπής και της πρόσβασης σε πόρους στο Διαδίκτυο από το έδαφος της Ρωσικής Ομοσπονδίας

Ακολουθεί παρακάτω ο πλήρης κατάλογος που δημοσίευσε σήμερα το ρωσικό ΥΠΕΞ, ανά χώρα

Αυστρία

1. Κρατική τηλεοπτική και ραδιοφωνική εταιρεία «ORF» (orf.at).

2. Media Holding «Osterreich» (oe24.at);

Βέλγιο

3. Περιοδικό «Le Vif» (levif.be);

4. Περιοδικό Knack (knack.be);

Βουλγαρία

5. Πύλη ενημέρωσης ειδήσεων «Mediapool» (Mediapool.bg);

6. Εφημερίδα «24 Ώρες» (24chasa.bg);

Ουγγαρία

7. Διαδικτυακή πύλη πληροφοριών 444.hu;

Γερμανία

8. Περιοδικό «Der Spiegel» (spiegel.de);

9. Εφημερίδα «Die Zeit» (zeit.de);

10. Εφημερίδα “Frankfurter Allgemeine Zeitung” (faz.net);

Ελλάδα

11. ΚΕΠ «Ελληνική Ραδιοφωνία και Τηλεόραση» ΕΠΤ (ert.gr, ertnews.gr);

12. Media Holding «Skai» (skai.gr);

13. Τηλεοπτικό κανάλι “Mega” (Megatv.com);

14. Εφημερίδα «Πρώτο Θέμα» (protothema.gr);

Δανία

15. Καθημερινή εφημερίδα «Berlingske» (berlingske.dk);

16. Δημοσίευση «Πληροφορίες» (information.dk);

Ιρλανδία

17. Εθνικός ραδιοτηλεοπτικός φορέας RTE (rte.ie).

18. Εφημερίδα The Irish Times (irishtimes.com);

19. Η εφημερίδα Irish Independent (independent.ie);

Ισπανία

20. Εφημερίδα «El Mundo» (elmundo.es);

21. Εφημερίδα «El Pais» (elpais.com);

22. Πρακτορείο πληροφοριών «EFE» (efe.com);

23. Κρατική τηλεόραση της Ισπανίας «Televisión Española» (rtve.es);

Ιταλία

24. Εθνικό τηλεοπτικό κανάλι “LA7” ​​(la7.it);

25. Εφημερίδα «La Stampa» (lastampa.it);

26. Εφημερίδα «La Repubblica» (repubblica.it);

27. Τηλεοπτική εταιρεία «RAI» (rai.it, rainews.it);

Κύπρος

28. Εφημερίδα «Πολίτης» (politis.com.cy);

29. Ηλεκτρονική πύλη πληροφοριών «Cyprus Times» (cyprustimes.com);

30. Εφημερίδα «Cyprus Mail» (cyprus-mail.com);

Λετονία

31. Τηλεοπτικό κανάλι «Λετονική Τηλεόραση» και Λετονικό Ραδιόφωνο 4 (lsm.lv).

32. Διαδικτυακή πύλη apollo.lv;

33. Διαδικτυακό τηλεοπτικό κανάλι tvnet.lv;

34. Έκδοση «Diena» (diena.lv);

Λιθουανία

35. Διαδικτυακή πύλη «LRT» (lrt.lt);

36. Διαδικτυακή πύλη “15min.lt” (15min.lt);

37. Διαδικτυακή πύλη “lrytas.lt” (lrytas.lt);

Μάλτα

38. Κεντρικό κρατικό τηλεοπτικό κανάλι «Television Malta» TVM (tvmnews.mt);

39. Εφημερίδα «Times of Malta» (timesofmalta.com);

40. Η εφημερίδα Malta Independent (independent.com.mt);

41. Εφημερίδα «Malta Today» (maltatoday.com.mt);

Ολλανδία

42. Τηλεοπτική και ραδιοφωνική εταιρεία «Nos» (nos.nl);

43. Εφημερίδα «Nrc» (nrc.nl);

44. Εφημερίδα «Algemeen Dagblad» (ad.nl);

Πολωνία

45. Τηλεοπτικό κανάλι “Belsat” (belsat.eu, belsat.pl);

46. ​​Περιοδικό “New Poland” (novayapolsha.eu, novayapolsha.com, novayapolsha.pl);

Πορτογαλία

47. Τηλεοπτικό κανάλι “RTP International” (rtp.pt);

48. Εφημερίδα «Publico» (publico.pt);

49. Εφημερίδα «Expresso» (expresso.pt);

50. Πληροφοριακό και αναλυτικό έργο «Observador» (observador.pt);

Ρουμανία

51. Τηλεοπτικό κανάλι «Pro TV International» (stirileprotv.ro, protv.ro);

52. Τηλεοπτικό κανάλι “Digi24” (digi24.ro);

53. Τηλεοπτικό κανάλι “B1TV” (b1tv.ro);

Σλοβακία

54. Εφημερίδα «SME» (sme.sk);

55. Έκδοση Διαδικτύου «Dennik N» (dennikn.sk);

Σλοβενία

56. Διαδικτυακή δημοσίευση «Nova24» (Nova24.si, Nova24tv.si);

57. Διαδικτυακή δημοσίευση «Demokracija» (Demokracija.si, Demokracija.eu);

Φινλανδία

58. Εφημερίδα «Ilta-Sanomat» (is.fi);

59. Εφημερίδα «Iltalehti» (iltalehti.fi);

60. Εφημερίδα «Helsingin Sanomat» (hs.fi);

61. Τηλεοπτική και ραδιοφωνική εταιρεία «Yleisradio» (yle.fi);

Γαλλία

62. Τηλεοπτικό κανάλι “LCI” (tf1info.fr);

63. Εφημερίδα Le Monde (lemonde.fr);

64. Εφημερίδα La Croix (la-croix.com);

65. Εφημερίδα «Liberation» (liberation.fr);

66. Περιοδικό Lexpress (lexpress.fr);

67. Ραδιοφωνική εταιρεία «Radio France» (radiofrance.fr);

68. Πρακτορείο πληροφοριών «Agence France-Presse» (afp.com, afpforum.com).

69. Τηλεοπτικό κανάλι “CNews” (cnews.fr);

70. Τηλεοπτική εταιρεία «Arte» (arte.tv);

Τσεχία

71. Τηλεοπτικό κανάλι “Ceska Televize” (ceskatelevize.cz);

72. Διαδικτυακή πύλη «Seznam Zpravy» (seznamzpravy.cz);

Σουηδία

73. Τηλεοπτική και ραδιοφωνική εταιρεία «SVT» (svt.se);

74. Ραδιοφωνική εταιρεία Sveriges Radio (sverigesradio.se);

Εσθονία

75. Πύλη πληροφοριών propastop.org;

76. National Broadcasting Corporation “ERR” (err.ee);

77. Πηγή πολυμέσων “Delfi” (delfi.ee);

Πανευρωπαϊκά ΜΜΕ

78. Agence Europe (agenceurope.eu);

79. Politico (www.politico.eu, www.politico.com);

80. “Svoboda Satellite Package” (rsf.org);

81. «Euobserver» (Euobserver.com).

nikolaosanaximandros.gr

πηγή: www.bankingnews.gr

Επισκεφτείτε το κανάλι μου στο youtube αν ψάχνετε πραγματικά να βρείτε την αλήθεια… Η Ενημέρωση που δεν θα ακούσετε ποτέ από τα κυρίαρχα ΜΜΕ… Υποστηρίξτε αυτόν τον αγώνα με την εγγραφή, τα κόσμια σχόλια και τα λάικ σας…

Advertisement

Σχετικές αναρτήσεις

Παγκόσμια Γεγονότα!!!

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΑΝΑΞΙΜΑΝΔΡΟΣ

Τα έχουν “παίξει” οι Γερμανοί! 800.000 στρατό ετοιμάζουν για την Ουκρανία!

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΑΝΑΞΙΜΑΝΔΡΟΣ

Στόχος η Ελλάδα

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΑΝΑΞΙΜΑΝΔΡΟΣ